Статистика

четвер, 2 квітня 2020 р.

Мій шлях у пошуках платформи для онлайн уроку



Саме так виглядала я і мої думки у перший тиждень карантину)))
Пояснити матеріал у класі - це просто. Я бачу учнів, їхні очі "говорять" про те, чого вони не розуміють, видно хто працює. Якщо є проблеми із засвоєнням - займаємося з окремими групами, до тих пір, доки я не побачу прогрес.
Але дистанційне навчання - це набагато складніше. Якщо це лекція - учні прочитають, тест - пройдуть (можливо хтось і навмання відповідає). А от чи розуміють вони цей матеріал? 
Я почала шукати платформи для проведення онлайн уроку. Адже це великий плюс - Урок ОНЛАЙН. Я бачу дітей, вони мене. Якщо в учнів є питання - можна одразу ж отримати на нього відповідь.
Як все починалось....

Перша спроба. Це сервіс ZOOM (переходьте за посиланням). Сервіс у засвоєнні не важкий. Серед переваг (для мене) визначила: 
  1. Безкоштовно;
  2. Простий у застосуванні;
  3. Можна демонструвати екран, а також надавати спільний доступ до документу;
  4. Є чат.

Але є і недоліки....
  1. Учням необхідно встановлювати  на комп'ютер, або смартфон;
  2. Запис конференції (це класно, але після завершення уроку отримала не те чого б хотілось);
  3. Недолік і у спільному доступі до документу. Поки ми розбирали матеріал, з моєї презентації зникло два слайди;
  4. Обмеження по часу. Можна проводити урок не більше 40 хвилин.
Якщо оцінювати по 5-бальній шкалі - 3б.
Друга спроба була більш вдалою. Це була платформа ClickMeeting (переходьте за посиланням). Вона є платною, але можна спробувати безкоштовно 7 днів.
Серед переваг:
  1. Не потрібно встановлювати;
  2. Дуже проста реєстрація;
  3. Учні заходять за посиланням;
  4. Можна запланувати;
  5. Є чат, малювання, демонстрація презентації.
Недоліки:
  1. Після демо версії - необхідно або ж купувати, або ж шукати іншу платформу;
  2. Якщо необхідно записати конференцію - послуга платна;
  3. В меню є можливість створювати тести. Але....якщо формувати його на українській мові - в результаті демонстрації йде незрозумілий переклад на російську мову, а деякі слова взагалі змінені не по темі...
Якщо оцінювати по 5-бальній шкалі - 4б.

Третя спроба як на мене найкраща)))) Це платформа MyOwnConference (переходьте за посиланням). Дуже зручна у використанні як для викладача, так і для учнів.
Переваги:
  1. Безкоштовно;
  2. Не потрібно встановлювати;
  3. Проста реєстрація (можна заходити із аккаунта гугл, фейсбук)
  4. Планування вебінару, редагування;
  5. Є чат, демонстрація презентації, друк тексту, малювання (в документі);
З недоліків помітила лише один. На онлайн урок можна запросити не більше 20 учнів.
Якщо оцінювати по 5-бальній шкалі - 4+.






Немає коментарів:

Дописати коментар